Μεταφερθήκαμε στο www.radiogamma.gr

ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ Λιάγκα σε Πάολα - Μαζωνάκη: "Ποιο δέος; Εμένα μου προκαλεί ΜΙΖΕΡΙΑ και ΘΛΙΨΗ"!!!

H πρεμιέρα του Γιώργου Μαζωνάκη και της Πάολας, το βράδυ της Παρασκευής, συζητήθηκε πολύ και προκάλεσε θετικές και αρνητικές αντιδράσεις. Η αλλαγή του χρώματος των μαλλιών του ερμηνευτή, αλλά και η είσοδος της τραγουδίστριας στην πίστα με μηχανή σίγουρα εντυπωσίασε πολλούς, ενώ σε κάποιους άλλους δεν άρεσε.Στη δεύτερη κατηγορία φαίνεται να ανήκει και
ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος μετά την προβολή πλάνων από το Fantasia και τα καλά σχόλια των συνεργατών του στο Πρωινό, σημείωσε «Να πω τη γνώμη μου. Καλά κάνετε και γλείφετε. Τον Μαζωνάκη τον βάζω μετά τον Ρέμο και είναι από τα μεγάλα ονόματα στο τραγούδι. Την Πάολα, από τη άλλη, δεν την γνωρίζω, ωστόσο είναι το πιο εμπορικό όνομα αυτή τη στιγμή. Το σχήμα θα σκίσει, δεν το συζητώ. Όλοι προσπαθούν να μιμηθούν τους τραγουδιστές από το
εξωτερικό, αλλά καλύτερα να μην κάνουν και τίποτα. Δηλαδή ότι βγήκε με ένα μηχανάκι η Πάολα ή ότι βγήκε σα ρέγγα ο Μαζωνάκης το λέτε εσείς ωραίο. Δεν είναι ωραίο, είναι φτωχό. Βγήκα κι εγώ εδώ με τη μηχανή, δεν είναι τόσο grande. Δηλαδή βγες απλά. Δεν είναι ανάγκη να γίνονται αυτά. Ας βγουν απλά για να χειροκροτήσει ο κόσμος και να γίνει χαμός. Έχουμε περάσει εποχές, που η Βανδή κρεμόταν από κάτι στύλους, ο Ρουβάς πετούσε… Τότε ήταν και οι εποχές. Τώρα, που δεν είναι η εποχή τέτοια βγες απλά και τραγούδα. Το να βγεις έτσι εμένα μου προκαλεί μιζέρια και θλίψη, δεν μου προκαλεί δέος», συμπλήρωσε «Έγινε ντόρος με την αφίσα. Αυτό ήταν ευφυές, αυτό εδώ δεν είναι ευφυές για τα δικά μου δεδομένα».
Στη συνέχεια, προβλήθηκαν και οι δηλώσεις των δύο πρωταγωνιστών του σχήματος. Ο Γιώργος Μαζωνάκηςμίλησε για την αλλαγή του look του, ενώ αναφέρθηκε και στη φωτογράφηση με τα εσώρουχα, λέγοντας «Στη φωτογράφηση περάσαμε τέλεια, αν εξαιρέσεις ότι σταματούσαν αυτοκίνητα στο δρόμο και μας κοιτούσαν λες και κάναμε άλλη δουλειά». Από την άλλη, η Πάολα υπογράμμισε, αναφορικά με τις hot πόζες στην αφίσα «Νιώθω άνετα χωρίς πολλά εσώρουχα, οπότε ήταν μια χαρά για εμένα», και ανέφερε για ποιο λόγο απουσιάζει η κόρη της, Παολίνα, από το νυχτερινό κέντρο.
peoplegreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.